مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی حمید علیمی این درد نیست این که شکسته فرق سر من زهرا

شب اربعین امیرالمومنین (ع) ۱۳۹۶
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

این درد نیست این که شکسته فرق سر من زهرا
این درد نیست این که شده وقت سفر من زهرا
درد اونه که ریشتو از تو خاک بکنن
درد اونه ک ناموستو جلوت بزنن
ببین که فاطمه غریب یار تو فقط دلم خوشه بیام کنار تو
این درد نیست این که سلامم جواب نداره زهرا
این درد نیست این که عزیزت بدون یاره زهرا
درد اون که زینبمون یتیم میشه و درد اونه که گفتم بهش بسوز بساز
دل شوره های من برای زینبه اسیری حرم قسمت زینبه
این درد نیست این که منو از پا در آوردن خانوم
این درد نیست این که یه عمری حقمو خوردن خانوم
درد اونه که حسین رو تشنه لب بکشن
درد اونه که خیمش و آتیش بکشن
قرار ما همه کنار قتلگاه کنار پیکر شهید سر جدا
حسین حسین حسین

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش